HEKTA

.

UNDERHOLDNING: Man skulle tro at gammeldagse spill som på Kronespillautomaten skulle få hvile i fred på historiens gravlund, og i hvertfall ikke skulle ha noe å bestille i vår digitaliserte tilværelse. Men neida,ikke før hadde den første kontaineren med iPhonetelefoner blitt losset på norsk jord før en smartass hadde laga en app av denne gode, gamle spillraveren ;) Jeg ble selv en av mange som gjerne ville putte noen kronestykker i lomma til vedkommende for å få slått ihjel litt tid på bussen/trikken/sofaen på en litt gøyal måte. Høyeste score blir loggført, og det blir jo en liten besettelse da, å klare å slå det man klarte i går osv. Rekordene kan legges automatisk ut på Facebook om man haren konto i den banken, noe jeg ikke har.Jeg vet derfor ikke hvordan min rekord som jeg oppnådde for en god stund tilbake ligger an i disse kretser, men jeg tror den må være ganske så bra – det var ikke få     7′ere jeg klarte å smokke ned så det raslet i skåla! Rekorden er altså: 146

.

.

.


 

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

