ukas dikt, UKE 40

.

[styggpent]

.
min alder
har en sort enkes slør, en
revmatikers tvekrokete
beinrangel, min alder
har en vakker feilmargin
når speilet ser seg i meg
rødmer det og blir et
vindu mot vidstrakte misforståelser
og proposjonsforvirrede innsikter
mine tær er
annenhver stygge og annenhver pene
de er styggpene, i enden av greske føtter
de er mine fotnoter
sangen av mine steg
……………fyller fortauet
………………..og fotgjengerfeltsynthesizeren
.
..
.

vis ALLE Ukas dikt

.

.

 

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

