ps6

.

Tilbake til: Hovedsiden for Pussige sammentreff.

.

DOBBELT OPP

.

Sted: Norsk Gallup, arbeidsstasjon nr. 128 i Storgata.

Tid: Torsdag 27/9, på formiddagen.

Jeg ringte en kar i et lite firma, som, da jeg kort hadde presentert meg og hvor jeg ringte fra, repliserte at han faktisk nettopp der og da satt i en annen telefon med Norsk Gallup!

Det var jo i og for seg spesielt nok. Men kort etter, henvender hun som satt bak meg, på plass 120 og sier at vi to nettopp har vært på tråden med samme person; hun satt i samtale med den aktuelle respondenten da jeg ringte! Hun hørte hvordan han snakket med meg i den andre telefonen sin. Sannsynlighetsberegn den, du, SSB!

.

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

