Svenska Haiku Sällskapet

Jeg har i lange perioder siden 2005 vært medlem av Nordens ledende forening for haikuintresserte – Svenska Haiku  Sällskapet. Sjangeren står langt sterkere i Sverige, der det er mange som holder et meget høyt nivå i sin haikukunst. (Noen av disse vil jeg om litt presentere under Andre haikudiktere i Haikurommet mitt her inne).

De har et tidsskrift kalt HAIKU hvor jeg ved et par anledninger har vært så heldig å fått på trykk noen av diktene mine. Som f.eks. disse fra nr. 11/2006

.

 

 

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

