ps10

.

Tilbake til: Hovedsiden for Pussige sammentreff.

PRINSESSEN PÅ ALERTEN

.

Lørdag kveld 25. august 2001 er jeg på hytta sammen med B.

I et ordspill i forbindelse at samtalen penset inn på dagens kongelige bryllup, og det faktum at kjærsten min røyker Prince, liret jeg av meg følgene blødme – at jeg er Prins Extra God…!

I forlengelsen av dette, antagelig i forsøket på å finne noe som kan passe for henne, og da var jo veien kort til: Prinsessen på alerten.

Påfølgende tirsdag, etter Gallupjobbing, møter jeg B. på Sagene. Etter litt handling gikk vi hjem til henne. Og der, i oppgangen hennes, ligger siste utgave av Avis1 utenfor døren hos naboen under henne. Hovedoppslaget gjaldt helgens bryllup, og med store bokstaver sto det på forsident: «PRINESSEN PÅ ALERETEN»….

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

