mai/11

.

mai 2011:

DET SOM inge haugane MENER ER NOEN AV DE BESTE ALBUMMENE FRA 2011, VEL OG MERKE AV DET HAN SÅLANGT HAR HØRT

.

.

josh pearsonHvor mye av det som er kommet ut sålangt i år har jeg fått med meg? 3%? 5? Men jeg har heldigvis fått med meg nok til å hatt noen fine stunder med proppene i øra. De tre albummene som etter min mening står klart ut er de til Bjella, Pearson og Williams. Fleet Foxes aspirerer nok også, men den er så fersk at jeg ikke har fått fordøyd den nok ennå. I tilfellet James Blake så kjente jeg at det var noe der, men det tok noen gjennomspillinger før jeg begynte å få fot på den. Men fortsatt er det et par låter jeg er skeptisk til. Også PJ Harvey overbeviser.

.

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

