ps29

.

LED ZEPPELIN

Led Zeppelin.

.

.

..

.

.

.

21/12-2007 ser jeg på konsertopptak med Led Zeppelin på svensk tv1 cirka klokka 11.45

Noen timer senere setter jeg meg ned og ser gjennom bunken med nykjøpte bruktbøker fra Fretx tidligere på dagen. Jeg slår oppi de første sidene av “Under nullpunktet” av Bret Easton Ellis. Han har valgt følgende epigraf:

“Det er en følelse jeg får når jeg ser mot vest…” *

Led Zeppelin.

.

.

(*fra låta «stairway to heaven»).

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

