Ukas Dikt, uke 47

.

Internett 27.11: Prosjektet med å legge ut et nytt dikt hver uke viste seg å ikke passe helt til min natur, jeg er ikke særlig god på rutiner… Det får heller bli litt etter innfallsmetoden. Som nå. Igår lørdag var jeg del av et en novemberbukett av folk som hadde en liten salgsbod under årets Julemarkedet i Botanisk Hage. Noen solgte Mårrabrød, noen solgte hjemmesydde grytekluter, en Mariusgenser ble loddet ut. Og jeg satt på en stol og tilbød å skrive dikt der og da for den som ønsket det, for den nette sum av kr. 30,- pr. stk. Jeg ble ganske overrasket over at det mellom kl. 11 og 15.30 ble hele 8 oppdrag! Til tross for at det jo ikke kunne bli masterpieces på 7 minutter, velger jeg likevel å publisere 2 av dem her:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

