ps40

.

.

ØYE og JORD

.

Lørdag 30/1-2010

Kari-Anne og jeg er i Hof, vi ligger i senga og leser. Jeg i “Min kamp 2″, hun i det nyeste A-magasinet.

Jeg kommer til s. 137 og leser avslutningen av et “avsnitt”:

“(…) og når jeg har tenkt på Hölderlin, har det alltid vært forbundet med fjellet og fjorden, natten og regnet, himmelen og jorden og min onkels glødende øyne.”

I det samme blar KA over til en ny side i bladet og hele venstresiden avdekker et manipulert bilde av jordkloden som et øye med pupill! (med undertittelen: “Den som leser mer forstår mer”)

.

klodeøye

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

