ps49

.

.

FENG SHUI

.

November 2011: I forbindelse med mitt nye skriveprosjekt HILSEN IH tar jeg ut boka om Fen Shui fra bokhylla, blar litt kjapt, setter den inn igjen og spør KA, som har befattet seg litt med temaet, om hun kanskje kan tenke litt på en feng shui-greie som kan være litt artig å trekke frem i en liten Hilsen IH-tekst. Hun sier ja til det, og jeg går tilbake inn i min lille skrivehule. 3 minutter senere, når KA blar litt gjennom noen tv-kanaler, stopper hun opp ved My Famlily (med den dårlige norske tittelen “Hvilket liv!”) på Nrk 1. I en av de første dialogene hun får med seg sier Susan til sønnen Michel og kjæresten: “Her burde jeg innrede etter feng shui-prinsippet”

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

