ps57

.

.

LILLExxxxx

.

Dette er helt på kanten av hva som kan defineres som et pussig sammentreff, men jeg har valgt å ta det med likevel. Onsdag 26. september 2012 er jeg på jobb i Dælenenggata, og kommer til en utgansdør til en oppgang. Jeg skal finne noen å ringe på for å komme inn til postkassene. Etter noen blikk på ringeklokkepanelet må jeg nesten gni meg i øynene, om jeg ser dobbelt, eventuelt akutt dysleksi? Men, neida, det er to sjeldne men nesten identiske etternavn! 14 personer i Norge heter Lilleborge til etternavn, og 71 Lilleborge……

Lilleborge:Lillerovde

 

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

