Månedens dikt, oktober 12

.
..

[inn- og utgangsdører]

.

okay, min hengivenhet, min

gnist er ustabil

vi trenger en

som kan be

meg slippe deg

løs, som ber

vil at jeg skal ta et annet liv

i bruk, som spør, og klart

jeg kunne ringt

puberteten

slått det gamle nummeret

lurt på om det var jeg

som kom til å løfte av røret, si ‘hallo’

og nekta for at det kunne være jeg som ringer

som beholder

tolvåringen i meg, stiller meg

på sine skuldre

vil du ha deg eller ikke?

.

.

.

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

