Grepolis

.

Ja, jeg innrømmer det: Jeg har havna på onlinspillkjøret. På strategispillet Grepolis. Server: IOTA, for de som er lokalkjente. Først var det litt småpinlig å kjenne at jeg som 33åring kunne bli hekta på noe sånt, men det gikk fort over, dels fordi jeg hadde det moro, dels fordi jeg ikke er 33, heldivis.

Begynte for drøye 14 dager siden, og har nå bygd meg opp med 3 landsbyer på 3 øyer, og er leder for en allianse som ligger på 39. plass blant allianser. Her er tre screenshots, det første fra min hovedby Sofistenia, det andre viser min «forside» og det andre av alliansen:

Skjermbilde 2012-12-24 kl. 01.59.36

.

Skjermbilde 2012-12-24 kl. 02.10.36

.

Skjermbilde 2012-12-24 kl. 02.04.03

.

.P

OPPDATERING, litt senere, sånn litt uti januar eller noe:

Vi er nå 14 folk i alliansen, og flere drevne og erfarne. Som allianse ligger vi, som det andre bildet viser, på en respektabel 15. plass av 312 allianser:

Allianse status

.

.

.

Allianserangering

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

