Buddha Session

.

Til hovedsiden for andre egne foto

.

Nylig fikk jeg en liten raptus en formiddag da jeg ikke hadde lyst til å gjøre noen ting. Jeg så meg rundt, og så var det som om selveste Buddha snakket til meg (neida, bare kødda…). Mens jeg holdt på, tenkte jeg blant mye annet på at dette hadde ikke godt om det var en Mohammedfigur. Et ord som forøvrig nærmest er for et oxymoron å regne….

.

.

Budda og frosk

.

.

Buddha før besøket hos frisøren

.

.

Buddha og Bamse

.

.

Buddhas hanskelue

.

.

Hodeklokke

.

.

Kaffekopphatt

.

.Krukkelokkhatt

..

.

Refleksbuddha

.

.

Silhatt

.

.Sovende katt ved Buddhas føtter

.

.TegneserieBuddha.

.

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

