ps61

.

.

REMA 1000

.

Tirsdag ettermiddag 19. mars i påskeuka dro KA til kolonihagen samt noen gjøremål på Carl Berner. Jeg satte meg med litt skriverier på nye Cafe Løkka.

Rema 1000Etter et par timer tusler jeg hjemover. Da jeg passerer Sannerbrua på vei mot Alexander Kiellands Plass, kommer jeg på noe jeg vil handle, deriblant noen øl for kvelden. På en innskytelse går jeg ned trappa som leder til Hauchsgate, der det ligger en Rema 1000. Det er en butikk jeg aldri bruker, var kanskje innom der en gang i 2007. Jeg kommer inn, og hvem står og lemper varer oppi poser ved den ene kassa? Jo – min fremragende kone 😉

.

 

Hyggelig om du har lyst til å legg igjen noen ord...

